friday morning


GodMorgon!
Äntligen står helgen för dörren som det så fint heter. Det är helt mörkt ute, som vi var inne i november och inte bara i mitten av september. Som ni ser är det idag exakt 30 dagar tills jag flyttar till Bangkok. Pratade med min kille igår och han har det så himla bra där och jag är avundsjuk!! Vill också vara där nu och inte bara ha trist vardagsliv här. Men snart så, och jag ska ha en toppenhelg så den kommer gå snabbt.

Ikväll ska jag bara softa hemma fter jobbet, läsa och ta det lugnt. Lördag ska jag träna och på kvällen blir det tjejfest och utgång. Söndag har jag inte så mycket planer för än förutom fika med en kompis. Kommer blir nice. Nu hoppas jag bara att solen ska visa sig också.

Ska nu äta lite frukost och sen försöka få en bättre hårdag än igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0