jag gillar honom

Nej nu är jag så trött att jag snart rasar av stolen så ska väl sova. Ska upp vid 06 imorgon igen och ska vara ute största delen av dagen så får väl klä mig i skoteroverall eller något. Får jag nämna att jag nu är nere på 32 dagar..

Idag kom det fram en man till mig på jobbet som sa att det är en förlust att jag ska sluta för att jag är en bra person men han förstår att ibland tvingar livet en att välja. Jag är så oerhört tacksam till honom. Han gjorde hela min dag när jag kände besvikna blickar i ryggen från många andra. Jag slutar inte för att jag inte gillar jobbet och dissar alla där utan jag slutar för att gå vidare till något helt annat, både jobbmässigt och själsligt!

Nu, pyjamas(ja det behövs, svinkall lägenhet), tidningar och Kristofer Åström på mjuk volym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0