pack it up


God Morgon!
Jag har sovmorgon idag och behöver inte vara på jobbet förrän 10, its wonderful. Tror inte riktigt jag fattat riktigt vad som hände igår och vad som komma skal men bra känns det. Dock lite märkligt att vara på jobbet nu när man sagt upp sig.

Har massor att fixa innan flytten men ska ta det lugnt och inte hetsa upp mig. Det som gäller efter jobbet idag är att rensa mina garderober, kolla vad jag vill ha kvar, lägga ut oanvända kläder på Tradera och inspektera alla mina skor. Det som är bra med att flytta så mycket som jag gör är att man inte hinner samla på sig så mycket saker. En annan bra sak är att jag flyttar till sommaren. Tänk er om man skulle flytta till Kanada eller något och behöva packa vinterjacka, stövlar etc. Då skulle min resväska vara proppfull efter 5 plagg typ.

Dags för dusch och frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0