saturday night fever


Här kommer då rapporten om en galen kväll i Stockholm. Först blev det god hämtmiddag hemma hos mig med vin, sedan drinkar + oliver, chips och choklad. Sedan gick flickorna loss på Queenpeach sortimentet och köpte 3 klänningar var ;) De älskar att jag har en egen webshop kan jag tillägga!
Sedan blev det promenad Lokal där vi drack jordgubbsdrinkar. Sen hopp in i taxi och iväg mot vodkabar med schlager. Fanns ca 3 tjejer där inne och resten var män som var intresserade av varandra. Perfekt då det aldrig var kö till tjejtoaletten. Vi blev bjudna på både vodka hallon och vodka päron drinkar. Dansade och röjde loss till schlager med män som kunde texterna lika bra som vi. Vid 03 kindpussades vi hej då med våra nya vänner och tog en taxi till McDonalds som åts upp i min lägenhet innan vi stupade i säng vid 04.
Vaknade vid 11 i morse med huvudvär men det dämpade vi med cola, mackor, chips och ipren. Följde tjejerna till tåget vid 14 och sedan dess har jag mest slappat runt hemma med killen. Nu ska jag strax äta räkpasta och olivbröd och kolla om det finns nån skräptv att se !

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Hi hi..lät som en ultimat utekväll;)!

2008-09-08 @ 13:39:58
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0