sjukare

Sitter här i valet och kvalet, gå hem från jobbet eller ej?? Mår sjukt dåligt och har problem med andningen så borde kanske ta en buss hem och bara vila. Samtidigt som jag är tjej och känner att om jag gör det ökar ju andras arbetsbelastning.. Men skulle en kille tänka så, nej tror inte det.. Jag känner för stort ansvar ehlt enkelt och vill komma ifårn det, måste bli bättre att tänka på mig själv i första hand.

Ska nu äta lunch och se om det blir bättre, stor chans ;) Bara två dagar till helg iallafall och då ska jag till landet och vila. På söndag händer en inte alltför kul sak men orkar inte tänka på det just nu..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Yes, she´s great! :)

2008-09-10 @ 16:44:33
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0