suktning


Vet ni vad det värsta är när man står i valet och kvalet om var man ska bo i höst? Jo, man kan inte spendera hela sin lön på underbara höstkläder. VIsste jag med 100% säkerhet att jag skulle vara i Stockholm skulle jag klä mig som bruden på bilden. Jag älskar den stilen, från topp till tå. Men.. jag kanske befinner mig i ett tropiskt klimat om några månader och då behöver jag ju spendera pengar på små klänningar och kjolar och inte på stickade tröjor och färgade tights. Detta dödar ett shoppingfreak som mig själv, långsamt. Att alla andra går omkring och suktas med nya fina röda stickade sjalar, blanka stövlar och stickade klänningar gör mig inte på gott humör!

Kommentarer
Postat av: Erika

den där outfiten är ursnygg, älskar klänningen!

2008-09-05 @ 12:02:03
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Erika: åh jag med!

2008-09-05 @ 16:41:34
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0