tired

Good Morning!
Sitter på jobbet och försöker vakna till liv.. inte lättt ska jag säga. Jag som skulle sova tidigt igår kom inte i säng förrän vid 24 då jag fastnade i en massa gamla idol avsnitt. Så blev inte ens 6 timmars sömn vilket känns idag. KVällen var som en söndagkväll borde vara, lugn, goda fajitas, mycket te och många levande ljus.

Inget regn, cyklade till jobbet, och slutar redan vid 16 så kan bli bra ändå. Hann inte slänga upp nån outfitbild imorse men det får göras när jag kommer hem i eftermiddag!

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Är också urtrött idag..aja..hoppas du får en fin måndag iaf!:)

2008-09-01 @ 11:53:55
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0