ToppForm


Dagen har flugit fram på jobbet och nu har jag just ätit middag här hemma och väntar på att en kompis ska komma hem från jobbet så vi kan gå ut på powerwalk. Då min hälsovecka gick sådär förra veckan testar jag en annan metod denna gång för att övervinna mitt sockersug och trötthet, nämligen färre kolhydrater. Jag är ju inte så bra på sånt här men testar och ser hur det går. På lunchen bytte jag ut potaisen mot bönor och till middag blev det tonfisk, sallad, ägg och yoghurtsås.. Det gäller ju att testa olika metoder innan man dömer ut dem :)

Ikväll börjar mitt absoluta favorit tvprogram på tv - nämligen ToppForm! Jag har inte sett det på några år då jag bott utomlands men ikväll ska jag spana in den vältränade Blossom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0