tuesday

Damn it det regnar. Och jag som strax ska hoppa upp på cykeln och cykla 40 min till jobbet.. Kanske får bli en buss dag ändå. Har just ätit frukost och sitter nu och sippar på grönt te. Fast jag hade sovmorgon idag gick jag upp vid 06 för känner mig så jukt stressad. Är stressad över jobbet, hösten, studier, pengar.. you name it!

Kvällen igår var mycket lugn. Först lång powerwalk kring Kungsholmen och sedan skräp tv och lite choklad. Skulle egentligen börja tanka över låtar till min nya fina Ipod men orkade inte ta tag i det.

Känner att även jag bör kommentera nya blogg.se som alla andra. Jag säger: snygg design men för mycket fokuserat kring modebloggar på framsidan. Jag saknar senaste inläggen men bra att de ändrat aktiva listan så man inte kan kommentera 100 ggr och hamna där lika lätt. Och så gillar jag Karins bild eller gillar hela henne förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0