tvätt på en fredag


Det är sjukt trist att tvätta! Man blir typ låst hemma men kan ändå inte koppla av för man ska springa fram och tillbaks till tvättstugan var 50e minut. Det är iallafall det vad jag roar mig med denna fredagskväll. Min mage mår mycket bättre nu och efter middag på nybakad ciabatta blev det lite sågodis också. Är alltid så sjukt sugen i affären men sen bär jag väl börjar äta det är det inte så fasligt gott längre.

Ljuvligt med helg iallafall och det första jag ska göra imorgon bitti är att besöka ett apotek för magmedicin. Så här kan jag ju inte ha det. Sedan komer det bli mysdag med mina tjejor från universitetestiden som kommer hit o hälsar på. Dagen kommer bestå av shopping och fika och kvällen av drinkar :)

Vi gör ni denna fredagkväll??

Kommentarer
Postat av: johanna

kolla på tv, det är fredagsnöjet :P

2008-09-06 @ 09:17:59
URL: http://tjoflanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0