de röda nu igen


GodMorgon!
Här skiner solen från en klarblå himmel, det är 37 grader varmt och ... ja det är ju så varje blogg från Sverige börjar i dessa tider ( ja inte 37 grader då utan 12-13 kanske..)

Här i Bangkok är det nya demonstrationer av de röda utanför regeringshuset då de vill att regeringen ska avgå. Jag har än så länge inte märkt något utav det och jag hoppas verkligen inte det blir lika stort som i december.

Jag sitter på jobbet nu och har undervisat Y10 och ska nu ha Y4 innan jag ska hoppa vidare mot gymmet. Idag blir det styrketräning och jag hoppas på att det ska hjälpa mot min vätskebrist.. mer svettiga pass får det bli under morgontid i helgen.

Inatt har jag fått ca 1000 myggbett, undrar hur det kommer sig och var alla mygg kom ifrån?! Jag hoppas de lägger sig mot kvällen för då ska jag iväg på middag med min enegslak kompis O och hans tjej. Jag ska inviga en ny fin, lila/vit klänning som är grym! Bild kommer :)

Kommentarer
Postat av: bellisima - the asian edition

ang. mygg så måste det ha med värmen o regnet att göra eller något, för här är det oxså sjukt mycket mygg! Jag blir ALDRIG myggbitten och då menar jag verkligen aldrig men sen min födelsedag i lördags så har det börjat, det kanske är en 24 year itch?!

2009-04-02 @ 05:40:00
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller stinalee.se blogg?

2009-04-05 @ 12:49:39
Postat av: queenpeach

-: nej borde jag det?

2009-04-05 @ 17:15:59
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0