ET


Kolla in vilken bedårande ET docka jag hittade idag på Siam Square. Jag vile köpa den direkt men vet ju att jag verkligen inte behöver den så den fick stanna kvar vid skyltfönstret.

MIn huvudvärk är nu bortblåst och jag sov som en stock i 10 timmar i natt. På morgonen blev det bagelfrukost och sedan tog jag en liten tur till stan men vid 13 var jag på gymmet för ett hårt bodypump pass. Det var länge sedan jag körde pump för tröttande lite men idag var det riktigt roligt igen! Blev lunch på gymmet också och sedan till Emporium för att köpa en tårta till en kompis som fyller i år idag. Nu softar jag lite med dator, kaffe och jaffacake innan det är dags att styra upp kvällen. Jag älskar lördagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0