lång kö

GodMorgon!
Det är måndag, det är 20 april och det är endast 8 veckor till skolan slutar här och även jag som lärare går på sommarlov :) Idag har jag haft lektion 7-9 sedan fick jag lov att sticka iväg till immigration office för att förnya mitt visum. Då det stället varit stängt i ca 10 dagar över Songkran var jag inte direkt ensam där inne. Två timmar tog besöket och bildbeviset kommer lite senare idag.

Nu ska jag snart ha en till lektion så sitter på jobbet och äter salladslunch och förbereder lektion. Efter jag är klar här blir det av att åka hem och jobba lite med webshopen och sedan ska jag försöka mig på ett träningspass fast jag fortfarande lider av pumppasset i lördags.

För övrigt är jag avundsjuk på min kille som ska till Sverige tre veckor i sommar medans jag får sitta här och mögla i värmen. Eller nej det är inte riktigt sant för ska ju till Japan då hoppas jag, men ändå är jag så avundsjuk på honom som får uppleva svensk sommar, ljuset, grillning, kompisar i parker, bad i sjö och annat.. tror jag måste gömma mig i hans väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0