Millenium visning


De här husen, Millenium Residence, håller de på bygger bredvid min lägenhet. De är 40 våningar höga, har över 600 lägenheter och helikopterplatta på taket. Det är inflyttning i november men redan nu kan man gå på visning i en visningslägenhet i en annan skyskrapa mittemot och det gjorde jag idag.

Utsikten var det inget fel på, priset däremot.. 18 miljoner bath för en 3:a, men då fanns 3 sovrum,3 badrum, två kök, 2 walk in closets, ett maidsroom och lite till på 200 kvadratmeter.

Inredningen var också to die for!

Dagen har försvunnit som vanligt och nu är klockan snart 18. Jag var på barnhemmet imorse och en febrig Peach sedan träffade jag mig kompis Oliver för en fika. Efter fikan slank vi upp på visning och sedan åkte jag hem och tryckte i mig lite mackor till lunch. Om några minuter ska jag och min kille iväg och äta middag och sedan blir det bio, det där Disney alien/monster filmen i 3D, kan bli tufft!

Inget oväder - falskt alarm eller försenat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0