min peachy


Igår var en galet stressig dag som avslutades med sprängande huvudvärk och tidigt sänggående. Först hade jag lektion 7-13 med tre olika klasser sedan kastad jag mig på bussen till barnhemmet för att ta hand om Persikan. Persikan tyckte det var soligt som ni ser och gömde sig bakom ett par solglasögon. Hon kan snart sitta, det är på gång, och hon har vuxit massor på bara de 2 månader jag tagit hand om henne. Hur jag ska kunna lämna det lilla livet i höst när jag tänker återvända till Stockholm återstår att se. När jag var klar på barnhemmet var tanken att åka till gymmet men det blev inte så utan istället blev det säng, vatten och värktabletter.

Men idag är en ny dag och jag har nya krafter. Har varit på posten, inhandlat grymt snygga tshirts till webshopen, haft en lektion med Y7 och nu ska här bildredigeras innan jag ska möta upp min kille för grym middag vid Nana.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0