planning Japan

Ovädret kom men bara över natten, det åskade så jag trodde taket skulle rasa in men nu är det mest muslet och faktiskt något svalare.. kanske 34 istället för 38 grader eller något. Imorgon hotar de med att den varmaste dagen på hela året ska komma till Bangkok med temperatur upp mot 45 grader, Im staying in!

Idag har jag en så himla soft och skön dag! Imorse gick jag till ABP för bagelfruskot och läste massor av tidningar, sedan promenerade jag hem och började planera min Japan resa, så himla kul!! Nu ska jag iväg på BodyCombat, sedan blir det till att jaga på en guidebok om Japan och fortsätta studera. Just nu ser trippen ut såhär, Tokyo - Kyoto - Osaka - Kobe - Hiroshima - Tokyo men det kan hinna ändras flera gånger innan jag är glad, vill ju hinna med allt men det är så dyrt att resa inom Japan att det är en omöjlighet.. jaja det ordnar sig.

Nu, mot True Fitness.

Kommentarer
Postat av: JESSICA

fan vad kul det måste vara i tokyo

2009-04-26 @ 10:59:41
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: queenpeach

jessica: ja det hoppas jag ;)

2009-04-26 @ 11:07:32
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0