semstertisdag

Miss Songkran på hotellet igår.

Cool blomma som växer utanför min balkong.

Jag hoppar i poolen...

Blommor på stranden i morse.

Denna underbara tisdag lider mot sitt slut och det verkar som demonstrationerna i Bangkok är över för den här gången. De röda har beordrats, av sina ledare, att ge upp och åka hem och det är vad de håller på med just nu. Det känns riktigt skönt ska jag säga och jag kan åka hem imorgon utan att vara rädd. Det sägs även att Thaksin nu är efterlyst via interpol, inte en minut för tidigt!

Igår kväll träffade jag och min kille T som bor på ett hotell lite längre bort längs stranden. Vi åt thaimat på strandrestaurang och provade en del drinkar innan vi blev för trötta och återvände hem. Idag har jag mest legat vid poolen, lekt i vågorna vid havet, läst min bok, ätit sallad till lunch och nu softar jag på rummet. Jag ska snart testa hotellets spa för en huvud- och nackmassage och sedan kommer T hit för vin, italiensk mat och så ska vi spana in en reggae bar. Sitta i en solstol under stjärnorna med en kall Singha, tårna i sanden och livemusik det måste vara en utav de bästa stunderna i livet. Imorgon bär det av hem till Bangkok igen men jag jobbar inte förrän på måndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser otroligt härligt ut! :)

2009-04-16 @ 18:31:53
URL: http://ehlinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0