ser fram emot denna


Jag brukar inte gilla tecknade filmer men jag längtar verkligen till Pixar´s Up har premiär. Animerad Disneyfilm om en sur gubbe som binder fast flera 1000 ballonger på sitt hus and off he goes :) Jag har sett reklamen och den verkar ju hur rolig som helst + att bilderna är så snygga!

Jag hade en jättebra kväll igår. Vi började på Cayote där det tydligen var Ladies night mellan 18-20 så gratis margaritas till mig :) Älskar margaritas, speciellt med mycket salt runt glaset. Vi fortsatte till Sunrise Tacos där jag åt nachos som var perfekta! Min kille slöt upp och vi satt där ett bra tag. Sedan messade T att han anlänt från London och var på sitt hotell så vi tog en taxi dit, tog en till drink, välkomnade T till Bangkok och sedan var det sovdags. Det blev ganska sent så är lite trött idag men det är ju fredag så det gör inget! Tre dagars helg dessutom, perfekt!

Nu sitter jag på jobbet och ska strax ha lektion med Y10, efter det är det jobb på barnhemmet och jag tror T hänger på idag. När vi är klara kanske jag visar T lite mer av Bangkok och vid 19 ska vi möta upp killen för middag på soi 38. Som ni ser är dagen ganska fulltecknad så det kan bli glest med inlägg under dagen men återkommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vill alltså flytta hem? Vad hindrar dig?

2009-04-03 @ 14:07:12
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: LoEm

Nu har jag skrivit ett nytt läsvärt inlägg. Tyck även till med din egna åsikt!

Postat av: queenpeach

karin: inte just nu men till hösten, ja!

2009-04-04 @ 01:59:37
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0