tusen fötter


Den här lilla krabaten krälade omkring på barnhemmet imorse, halvmysig.

Jag har en kanondag so far! Det är fredag, solen skiner, det är runt 35 grader ute och jag är ledig två dagar till :) Idag har jag varit på barnhemmet och tagit hand om Peach, alltid lika mysigt. Sedan åkte jag och åt grekisk lunch som var helt fantastisk, kycklingspett, lammfärsbiff och tzatsiki. Tanken var att jag skulle ta mig till gymmet efter lunch men hängde lite vid poolen istället och jobbar nu med bilder till shopen men ska till gymmet om nån timme och köra kondition och fria vikter.  Ikväll ska jag träffa en tjejkompis för invigning av ny italiensk restaurang på soi 33, hoppas de har pesto pasta!

Min helg är ganska oplanerad, precis som jag vill ha det!

Kommentarer
Postat av: Fanny

desamma :)

2009-04-17 @ 11:48:29
URL: http://chillare.blogg.se/
Postat av: annabanan

Usch, usch. Jag får krypningar i kroppen bara av att se bilden.

2009-04-17 @ 12:54:06
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0