some pics


Besök på japansk restaurang där man lagade sin egen mat. Biff, lamm och kyckling från Australien + lax och sushi, kanongott!

Vår egna kock som hjälpte oss laga maten och sprang och tillbaka till köket för att fylla på våra tomma fat.

Slagregn i tisdags med åska, regn i sidled och palmblad som flög hit och dit!

Drink på Nest´s takterass.

Grön curry middag på Singa Beer Garden, gott med starkt så tungan krullade sig.

Här är några bilder jag tagit under veckan, tyvärr inte så många på mig ska bli bättre på att låta andra ta bilder :)

Idag har premiärministern gått ut och sagt att det är röd dag helt plötsligt på grund av demonstrantrna så alla postkontor, banker och annat var stängda. Jag började dagen med ett barnhemsbesök,åkte dit med Sarah och eftersom de har en egen chaufför slapp jag leta buss bland alla rödklädda personer. Efter det blev det lunch på au bon pain och ett snabbesök till MBK. Nu har just min frisörkompis T klippt mig och snart ska jag möta upp min kille och hans föräldrar för en sista middag innan de åker hem till Sthlm igen imorgon. Jag tror det blir middag på våning 64 idag på State Tower, håll tummarna för uppehåll!

Bara en dag kvar sedan semester vid havet!

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Glad påsk på dig! Vad gör du? :)



Om du vill, så kan vi bevaka varandras bloggar på bloglovin också? ;)

2009-04-10 @ 15:04:13
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en riktigt underbar Fredag nu och en grym påsk, önskar allt gott! :)



PS. Du får mer en gärna lägga till min blogg i blogglovin, men om du gör det så får du säga till så skulle jag mer en gärna följa ditt liv med! Ha det bra

2009-04-10 @ 18:26:31
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: sanda

Hej! Jag behöver verkligen hjälp med en sak! Om du har en thailändare till hands nu, skulle du inte be honom/henne översätta texten nedan till mig. Meningen är att det ska stå "Everything will be okey in the end, if it´s not okay, it´s not the end." Har använt mig av Googles språkverktyg och ville bara kolla att det är grammatiskt rätt innan jag tatuerar mig!



ทุกสิ่งทุกอย่างจะมีการอนุมัต หากยังไม่เรียบร้อย ยังไม่สิ้นสุด

2009-04-10 @ 19:08:23
URL: http://eemotion.blogg.se/
Postat av: evelina

gud så härliga bilder jag vill oxå åka utomlans

2009-04-11 @ 14:34:56
URL: http://evelinasroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0