znark

Jag är nu sönderkörd efter bodypump i morse och step up nu på kvällen. Avslutade dena träningsdag med att äta i gymmets restaurang, supergod pasta. Klockan är bara 21 :15 men jag vill sova.. ska iallafall krypa ner i sängen med en bok snart och kanske vara pigg imorgon bitti för en gångs skull.

Ser fram emot imorgon då det är valborg, inte för att det betyder ett endaste dugg här i Bangkok men en kul torsdag kommer det att bli. Jag skulle först med lite kompisar till svenska kyrkan på kvällen och kolla in deras valborgsmässofirande men nu är planerna ändrade, poolparty smäller ju något högre :) Ska försöka klämma in ett bodycombat pass mellan jobb och party, min träningslust är väckt, jippi!

Kommentarer
Postat av: Hej

Hejhej jag har beställt en heidi klum från din sida, är det bra kvalite?

Ser man igenom, går den sönder lätt? hur lång tid tar leveransen, jag betalade igår eller förrigår

2009-04-29 @ 16:28:41
Postat av: queenpeach

Hej: Ja det är bra kvalité, den är inte genomskinlig och jag har inte hört någon som sagt att den gått sönder. Leveranstid ca 7 arbetsdagar från det att du får ett mail där det står att din vara är skickad.

2009-04-30 @ 01:28:29
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0