avgasmorgon

Good Morning. Klockan har just slagit 9:30, jag har avslutat dagens första lektion och har nästa lektion 13.. suck för att ha sådana dagar. Men så är det när man är lärare för ett fåtal elever inom ett speciellt ämne..

Bangkok bjöd imorse på 30 grader klockan 07 och en himla massa trafik och avgaser. Jag har väl berättat att mitt snor inte längre är ljusgrönt utan mer gråsvart.. Vill inte tänka på hur mina lungor ser ut!

Nu ska jag förbereda min nästa lektion sedan head off to posten med paket och till gymmet för bodypump. Fick reda på att betygen för de äldre eleverna ska in under denna vecka så det blev lite av ett stressmoment som jag får fixa under morgondagen.

Kommentarer
Postat av: bellisima - the asian edition

usch för avgaser...!

2009-02-25 @ 04:01:55
URL: http://bellisima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0