busy bee


Det är precis vad jag ska göra idag kan jag säga! Jag är uppe tidigt för klockan 08 ska jag möta Sarah och sen ska vi åka mot barnhemmet och göra nytta i två timmar. Direkt efter blir det ett besök på Chatuchak för att shoppa lite och sedan även möte med min Heidi Klum t-shirts leverantör :) Förhoppningsvis är jag klar med det vid 13-14 tiden och då blir det lunch på Au Bon Pain med min kille och lite engelska kompisar. Fullspäckat kan man säga och hinner jag blir det gym också!

Filmen jag skulle se igår verkade bra men jag somnade efter en halvtimme så vi ska göra ett nytt försök ikväl, film för mig är som den bästa sömntabletten spelar ingen roll hur bra filmen är :S

Dags för frukost! Hoppas söndagen blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0