finaste filmen


Ikväll kan jag ha sett årets finaste film; Benjamin Button. Thailand är ju lite slow med filmer så denna film har inte haft premiär här förrän denna helg. Men vilken underbar film måste jag säga och så fint gjord!

Man kan väl säga att bloggningen idag varit usel. Men jag har inte varit hemma alls. Åkte och kramade på sparven vid 12 och fick henne att glömma barnhemstaket i två timmar. Sedan åkte jag mot city igen, hem snabbt och byta nerdregglat linne mot nytt och så iväg till Emporium för fika och film. Nu är klockan 22:10, imorgon åker jag till Laos direkt efter jobbet och jag har inte ens packat.

Valentines day middag blev förresten underbar italiensk mat, glass och rödvin. När man betalade fick man en röd ros och det spelades lugna italienska favoriter, blir nog inte mer cheesy än så :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-15 @ 16:40:54
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Jag gillade oxå den=) as bra verkligen!

2009-02-18 @ 14:49:10
URL: http://jessejesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0