Finland


Ikväll har jag invigt en ny finsk restaurang som öppnat i Silom, Aalto heter den. Det serveras även en del svensk mat och det var därför jag åkte dit, ville se vad de kunde erbjuda ;) Som ni ser åkte favoritklänningen från igår på igen!

Jag åt gravad lax med potatis och det var sjukt gott! Och nej man fick inte lite mat utan jag tog en bara en förrätt för att sedan även orka med äppelpaj till efterrätt! Suverän god mat, fin inredning,  jag kommer gå tillbaka och jag har ändrat lite uppfattning om Finland som jag trodde var ett grått, trist land där man mest åt kålpudding ;)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och läsa lite och imorgon ska jag upp tidigt fast jag är ledig. Ska nämligen bli upplockad vid 08 för att åka iväg på en grej, berättar mer imorgon eftermiddag när jag är tillbaka igen!

Sov sött ni med om några timmar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin klänning =)

2009-02-09 @ 20:44:10
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: queenpeach

sara: tack!

2009-02-10 @ 00:39:31
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0