fredag lunch

GodMorgon till er!
Har sitter jag o mumsar nudlar pa min lunch i skolan, har nu bara en lektion till med Year 10 och sen ar det helg! Ska aka raka vagen till barnhemmet och gosa med sparven och sen pa middag med min kille. Jag hoppas pa sushi eller pasta!

Hade jattekul igar kvall men det blev bara tva drinkar, skulle ju upp och jobba i morse och hade ingen lust att annu en morgon vakna upp med golfbollar till ogon.

Bangkok har blivit galet varmt kan jag meddela. Det ar sa varmt att man nastan inte kan andas. Det ar sa varmt att nar jag gar till jobbet 06 rinner svetten. Ge mig lite kalla vindar fran Kina, snalla!

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj! inte trodde jg att laos var dyrare.. koh samui är inte så dyrt faktiskt. koh phangan, koh tao är dyrare. men de dyraste ställena jag varit på är phuket (SJUKT) och phiphi..

2009-02-20 @ 08:30:34
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0