hår problems


Har just lagt in en hårpackning i håret som jag tänkte sova med. Jag tappar galet mycket hår just nu, vet inte vad som har hänt. Kanske måste köpa någon form av zink/järn tillskott. Något som kan rekommendera något?

Imorgon börjar jag 07 igen så borde verkligen sova strax, klockan är redan 22:16. Förstår inte var tiden tar vägen, skulle bara vara hemma ikväll och inte göra någonting och så försvann tiden.

Imorgon ska jag träna bodypump på lunchen och det ska bli härligt. I vanliga fall brukar jag tycka det är för stressigt med lunchpass men imorgon har jag 2 timmars lunchrast så då är det ju lugnt. På kvällen ska jag på en semesnarie som ambassaden här i Bangkok ordnar, intressant och få reda på lite mer vad de pysslar med.

Bara 3 skoljobbsdagar kvar nu sedan är jag ledig en vecka, halfterm; yeah!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej:) Vill bara kika in och tacka så jätte mycket för det fina lilla paketet jag fick idag på posten!

T-shirten med Klum var skit snygg och satt helt perfekt!!

Fundera nu på att beställa den med moss också!:)

Tack så jätte mycket!

/Elina

2009-02-03 @ 16:28:59
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: sara

jag äter zink från topformula.se fungerar bra tycker jag. har hört att man ska inte äta järntillskott jämt, vet inte riktigt varför men man bör bara äta det i perioder som tex när man gett blod eller har mens..

2009-02-03 @ 16:54:16
URL: http://littlenova.blogg.se/
Postat av: Hager

hur gick de o sova me hårinpacking kan de typ inte förstöra håret eller ? för man ska vell inte ha i de i mer än en kvart?

2009-02-03 @ 16:55:01
URL: http://haager.blogg.se/
Postat av: litentanta

Jag har inhandlat Beviplex forte, en tablett som innehåller 4 olika b-vitamin. Ta det inte som nån reklam för jag har ju sett att du bor en bit ifrån Svedala, minst sagt, och det här är "bara" vanliga vitaminer från apoteket, men förr om åren tjatade man ju om öljäst-tabletter och liknande, skulle vara sååå bra och den mesta rena faktan talar ju oftast om just brist av B-vitamin. (Nu äter jag en hel del medicin också vilket iofs påverkar min kalufs men just för oss som tappar hår, till skillnad från sprött, uttorkat hår som kanske bara går av, så tror jag på att testa det ivf)



Ha det bäst där nere i värmen!

2009-02-03 @ 23:28:19
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Elina: åh kul!

sara: tack för tipset!

Hager: jag brukar göra det då och då och tycker det funkar jättebra, men har bara i i topparna.

Litentanta:tack!

2009-02-04 @ 00:12:46
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0