hemresedag


Jaha snart ska jag iväg till detta ställe igen, Thaikonsulatet här i Vientiene. Har vi tur så går det snabbt och vi kan få våra pass inom en halvtimme, beror på hur lång kö det är. Hoppas jag fått alla dagar i mitt pass som jag ansökte om.

Igår kväll åt vi tex mex mat, drack Beer Lao och Pimms, besökte en trött rooftop bar och såg runt 1000 backpackers. Nu är klockan 10:30, vi har just ätit crossianter och dragonfruit till frukost och ska snart packa ihop våra saker och hoppa in i en tuktuk. Vd 18 flyger vi mot Bangkok igen och det ska bli underbart! Ska bli mysigt att komma hem, träffa min kille igen och krama på sparven imorgon :)

Det roligaste igår var när vi träffade 3 engelska backpacker killar från ENgland som letade efter party och nattklubbar i Vientiane.. VI mötte dem typ 3 ggr och varje gång hade de varit på nytt ställe och det var lika dött som alla andra, s idag skulle de dra till Vang Vieng och göra lite tubing istället. Men seriöst, vem kommer till Vientianeoch tror det ska vara en  partystad?! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, Pimms och lemonade - mumma!

2009-02-18 @ 13:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0