måndag med sallad


Härlig måndag so far! Jag har haft lektioner med barnen som gick jättebra och vi avslutade med lite ordlekar som var jättekul. Sedan var det möte på Starbucks över vaniljlatte och det gick också mycket bra. Var till posten med många paket och nu har just kommit hem med min lunch i handen. Jag har blivit helt beroende av Tops Salad Bar där man får plocka ihop sin egen sallad så det blir både lunch o middag idag. Jag kan äta thaimat om det kniper men just nu är jag inne i en icka thaimatsfas. Iallafall när det kommer till Pad Thai, Som Tam och Fried Rice. Bangkok är ju inte som Phuket eler Samui där man kan gå pyttipanna, köttbullar och bearnaisesås i varje hörn men det är jag väldigt glad för kan jag säga. Jag flyttade ju nte från Sverige för att hänga på svenska barer och restauranger utomlands.

Resten av eftermiddag ska jag jobba med webshopen, förbereda lektioner för imorgon och senare blir det gymmet. Ska gå på Fitness Ball pass och träna varje liten muskel i min kropp!

Bangkok idag: soligt, lite slöjmoln och 34 grader...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va härligt det låter att bo där=) vad jobbar du med? gör du alla kläder i Thailand?



jag ska kanske dit i mitten på mars, längtar såå mkt! första gången jag åker dit...

2009-02-03 @ 11:00:06
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: queenpeach

jessica. jag har en egen webshop men syr inte kläderna själv utan handplockar dem från olika butiker.

2009-02-03 @ 11:42:56
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0