min onsdag


Här kommer lite bilder från dagen. Bangkok är en rosa stad upptäckte jag när jag var på väg från jobbet till gymmet. Rosa hus och rosa taxibilar. Jobbade alltså 7-9 och sen gick jag till gymmet för BodyPump, ruskigt skönt att träna ska jag säga.

Gick sedan tillbaka och jobbade lite till. Vid 15 träffade jag en kompis för Starbucksfika vid Emporium. Vi hade tänkt att sitta ute i den mysiga parken men det gick verkligen inte, så varmt idag!

Efter några timmar gick jag hem, fixade lite här hemma, och sen ringde Sarah så då blev det snabbt ombyte och iväg till Ekkamai för middag, pasta och pepsi. Nu är jag hemma igen, har packat en himla massa paket, är trött som ett litet djur och ska snart sova.. måste bara rätta lite texter som mina elever skrivit först. Fick en hel del engelska skvallertidningar av Sarah idag så är sugen på att kolla lite i dem också. Men imorgon ska jag upp 06 igen så det kanske får bli en annan dag.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0