miss the christmas cup


Det är synd att Starbucks bara har sina Christams Specials i en månad tycker jag. Jo man kanske skulle tröttna annars men just idag saknar jag Gingerbread Latte och Toffe Nut Latte kan jag säga.  Har dock börjat dricka Chai Latte Light där och det är inget fel på den heller :)

Jag sitter just nu på jobbet och har jobbat klart här för idag. Nu var emningen att jag skulle hämta ut min lön men , naturligtvis, har de skrivit ut fel check och nu ska de göra om det och det tar 3 dagar till.. Thailand you know.

Resten av dagen blir det postbesök, lunch, barnhem och gym.. det vill säga en helt vanlig vardag.

Dagens misstag: Jag tog en bomullsklänning idag med liten, kort ärm.. trodde jag skulle dö på vägen hit.. blev blöt av svett och när man har en vit klänning ser det halvmysigt ut när svetten rinner. Hädanefter blir det kjol, shorts och linne och inget mer avancerat innan kvällstid :)

Kommentarer
Postat av: Anni

Det ser jättegod ut!

2009-02-23 @ 13:53:37
URL: http://dicembergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0