puré


GodMorgon! Klockan är 07 och jag är pigg om en lärka, något står inte rätt till?! Ska alldeles strax göra mig redo för en ny förmiddag på barnhemmet och idag kommer jag utrustad med päronpuré, det lilla sparvbarnet behöver växa! Och skulle gärna ta mig en sked själv för päronpuré är sjukt gott :)

Efter barnhem blir det posten (as usual) och sedan en fika med en ny svensk bekantskap här i Bangkok. Vid 16 är det bodycombat som gäller och som ni hör är denna dag fullspäckad mellan 07:30 - 18:00 men mer bloggning efter det, I promise.

NU ska jag packa träningsväskan och göra nåt åt mitt extremt toviga hår.

Solong!



Kommentarer
Postat av: Linnéa Holmström

Hej Hej,



Jätte fint av dig att hjälpa barnhemmet, tycker verkligen att du ska känna dig stolt över dig själv!



Själv håller jag på och startar en klädesbutik för män på nätet och jag är lite nyfiken på hur du har lyckats så bra med queenpeach tycker verkligen att det är en helt klockren butik och har spridit din butik till alla jag känner! Hur många klänningar säljer du per dag ungefär? Skulle va kul att veta förstår att det varierar men på ett ungefär?



Kram till dig som har ett hjärta av guld!

2009-02-12 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0