röd dag

God Morgon till er och God Eftermiddag till mig. Klockan är 13:30 här och jag har just kommit hem från ett sjukt svettigt Body Combat pass. AC´n var sönder i lokalen och det såg ut som alla där inne duschat med kläderna på när vi var klara. Men kul var det! Tog det lugnt igår på partyt och är mycket glad för det idag då jag kunde träna på förmiddagen och jobba undan lite saker.

Jag har ju ledigt nu i en vecka, idag är det också röd dag här så alla är nästan lediga. Jag har inga direkta planer för min ledighet men mycket jobb med webshopen blir det, en visarun till Kambodja och mycket gym.

Nu måste jag äta lite lunch innan jag svimmar, uppdaterar igen inom kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0