shake it


Det var svårt att välja vilken shake man skulle satsa på igår på Chatuchak måste jag säga ;) Men tillslut slog jag till på jordgubb/mango och det blev kanon! Shoppade lite annat på marknaden också som klänning, sminkväska och nya örhängen.

God Morgon förresten, jag kan såklart inte sova och klockan är nu 8:20. Åh vad jag önskar att jag kunde sova typ till 09 när jag är ledigsom alla andra. Mina planer för dagen känns lite diffusa. Jag ska iallafall träna bodycombat och lägga upp lite nya klänningar i shopen men hur jag ska få resten av dagen att gå vet jag inte. Men till kvällen ska jag på grillparty hos några kompisar på so 31 här i Bangkok!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag var i Khao Lak över jul, bor du i Thailand eller är du där på semester? :)

2009-02-08 @ 19:20:39
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: queenpeach

lisa: jag bor här!

2009-02-09 @ 03:02:40
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0