snabbt inlägg

Här kommer ett litet snabbt God Morgon inlägg innan mina elever tar över klassrummet. Klockan är 7  och jag är trött, varit vaken halva natten pga att min finksa granne bråkat med sin thailändska flickvän.. Hade jag inte varit så trött hade det varit kul att lyssna på; en som pratar eng med grov finsk, hård brytning och en hysterisk tjej som skriker tillbaka på thai engelska. Mina frökengrammatik öron grät när jag hörde deras konversation ;)

Har lektion nu till 09 och sedan blir det bodypump och posten, lektionen efter börjar 13 så det borde inte bli stressigt. Angående mötet igår så gick det bara bra, hon trodde jag var ny och ville välkomna mig till skolan.. Då jag berättade att jag varit här sedan oktober blev det lite pinsamt - så kan det gå på stora skolor.

Ha en bra onsdag så bloggar jag mer när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: ida

hehe de ska jag göra=) bra blogg btw

2009-02-04 @ 08:50:11
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0