solnedgången i Laos


Såhär ser det ut exakt just nu här i Vientiane. Bilden är tagen från Lonely Planet för jag har inte haft tid att ladda ner mina bilder men ni kommer se imorgon att bildern är mycket lika varandra.

Jag har gått en hel del idag kan jag säga, tillslut hade jag ont i fötterna och babade i svett så då blev det iskaffe och morotskaka på ett café. Nu har vi precis druckit en Beer Lao (vilket är sjukt billigt här, en öl =7 kr) och kollat på solnedgången. Snart blir det dusch och ut för att leta på ett tex mex ställe vi hört om och besök på Roof Top Bar.

Imorgon ska jag ämta mitt nya vusim och åka hem mot Bangkok igen, wonderful.

Kommentarer
Postat av: lisa

du har riktigt fina saker i din webshop! så sart det klirrar till på kontot ska jag ta och betsälla någonting! jag hoppas det är okej om jag tar några bilder och visar på min blogg? länkar självklart till din sida så fler får frossa bland dina härligheter!



kram!

2009-02-17 @ 19:12:23
URL: http://lissajosefina.blogg.se/
Postat av: queenpeach

lisa: go ahead :)

2009-02-18 @ 03:00:15
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: kim

Nu ew det dags att man får se lite fitta i bloggen

2009-02-18 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0