trött stad

Så.. här sitter jag i Laos på mitt rosa hotellrum.. Klockan är bara 10 på morgonen och jag har redan hunnit med att vara på thai konsulatet, lämnat in pappaer och pass, ätit frukost och kollat på den igentorkade floden. Mina papper såg tydligen helt ok ut iallafall och nu väntar jag på att få hämta ut dem med nya stämplar imorgon klockan 13.

Resan gick bra men vi var sjukt trötta när vi kom fram, blev snabb pastamiddag en Beer Lao och sen i säng. Imorse var vi uppe 06:15 för att komma först i kön till konsultatet vilket var smart för när de öppnade var det flera hundra där.

Resten av dagen ska vi ta en liten promenad, äta baguetter, och försöka få tiden att gå. Vientiane kan vara den tristaste staden i hela Asien, iallafall när det kommer till huvudstäder. Inte ett enda shoppingcenter, inget Starbucks och inga taxis bara slitna tuk tuks, en torr flod och trötta cafeér.. BIlder kommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: bellisima

thats what makes it so charming!

2009-02-17 @ 04:34:54
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara pigga upp dig genom att berätta att du fått ännu en nöjd kund. Klänningen som jag beställt var såååå snygg. Kommer att sitta perfekt när jätteamningstuttarna lugnar ner sig lite :-)

Kram

2009-02-17 @ 11:50:07
Postat av: queenpeach

Bellisma: nja :)

-: kul :)

2009-02-17 @ 12:09:54
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0