Valentine - en vecka sent!


Har ju helt glömt bort att visa bilder från Valentines Day. Satt precis och rederade en massa bilder när jag hittade dem. Min fina kille gav mig en rött glansigt kort, en hjärtbakelse av vit choklad och min favoritchoklad, ni vet den där som ser ut som snäckor och sjöhästar. På kvällen var vi ju och åt italinskt och jag hade mina fina klänning på mig från Queenpeach.com som jag älskar. Jag fick höra av en helt främmande kvinna att "that dress is lovely and you look gorgeous tonight" sånt gillas!

Jag vet att detta var över en vecka sen men sånt som händer när man är glömsk..

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilken snygg bild på dig och vilken snygg klänning!!! Finns den kvar?



2009-02-26 @ 15:46:40
URL: http://moresubtle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0