afterwork


Igår var inte min bloggning på topp, jag vet. Men hade så fullt upp att det inte fanns tid. Jobbade massor med att frilägga bilder till webshopen under em sedan skulle jag infinna mig på afterwork klockan 17:30 med en himla massa andra svenska tjejer/kvinnor här i Bangkok.Det har varit jättesvårt att träffa tjejkompisar i den här staden men nu käns det som om det börjar vända vilket är jätteskönt!

Var iallafall på soi 8 och drack vitt vin med is och pratade om allt möjligt och tiden flög fram. Vid 22 var det dags för mig att röra mig hemåt då jag skulle vara på jobbet 07 idag.. Så avslutade kvällen i sängen med en stor skål frosties och förhör av lite thaiord :)

Idag var det segt att gå upp och undervisa om August Strindberg men det gick och eftersom jag bara hade en lektion så är jag hemma nu vid 11 igen. Ska nu ägna mig åt jobb med shopen, kanske ta en powernap och sen till gymmet!

Kommentarer
Postat av: Turid

Hej!



Är du på en svensk skola i Bangkok?

2009-01-29 @ 09:58:19
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: queenpeach

turid: nej.

2009-01-29 @ 10:14:50
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0