badhusvarmt


Jag hade glömt hur varmt och Bangkok egentligen är. På bara en ynka månad hann jag förtränga det och trodde på allvar att det var så svalt och skönt. Men nu är i verkligheten ikapp! Sedan en vecka är det så varmt och fuktigt och jag inte vill vara ute mer än vad jag behöver. När man kommer ut från lägenheten/joobet/affären är det som att gå in i en stor, het vägg eller som att vara instängd i en fuktig simhall. Det är tur att ac´n på mitt jobb är mycket effektiv.

Idag har jag jobbat och hängt på posten som vanligt. Även handlat en himla massa mat och ska nu jobba med webshopen. Ikväll blir det drinkar vilket ska bli kul, bara jag sipper gå fram och tillbaka för då kommer jag se ut som en nedsvettad flodhäst eller nåt i den stilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0