julsemester


Här kommer äntligen lite bilder från julsemestern. Vi lämnade alltså Bangkok, flög en timme till Ranong och tog sedan båt några timmar till en näst intill öde ö som enligt resetidningar har en utav världens vackraste solnedgångar, Koh Phayam. Här är den lilla stranden/hamnen där man gick iland.


Vi bodde i en bambuhydda på stranden som i stort sett bestod av säng, myggnät, dusch, toalett och handfat..

Utsikten från vår terass på  hyddan, helt ok :)

Stranden på morgonen. Den var över 3 km lång, nästan helt tom på folk och det är nog den bredaste stranden jag sett här i Thailand.

Utsikten åt ett annat håll.

Min skugga i vattenbrynet.

Och jag håller med alla reseexperter, solnedgången var helt amazing.

Åkte motorcykel på stranden och upp till norra delen av ön.

Och där hittade vi en helt öde strand med massor av fina fiskar, gul sand och klarblått vatten. Jag står här och kollar in nemo fiskar.. Semestern var hur bra som helst och nu när man är i storstan Bangkok igen så längtar man såklart tillbaka till stranden massor!

Kommentarer
Postat av: Hanna G

Snart ska man till paradiset ska bli så skönt: ) Hoppas ni har det bra?

2009-01-05 @ 23:16:13
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0