Ko Kret


Igår var jag och min kille på en liten utflykt, flydde några mil utanför Bangkok, tog oss över floden och till den lilla ön Ko Kret. Inga bilar, massor av keramik och fruktträd, god mat och som att färdas 50 år bak i tiden.

Hela ön var som en enda stor lerugn och det drejades överallt, imponerande! Det var skönt att få komma bort från buller och avgaser några timmar kan jag säga!

Idag är det måndag och har haft en riktig hell night. Min förkylning har nu nått sin topp och jag nyser, snörvlar, svettas, snyter, hostar och tycker synd om mig själv. Som tur är, är det jobb hemifrån som gäller idag men imorgon ska jag ha lektioner igen, hoppas jag mår bättre då.

Jag hade en superkväll igår med min kille som köpte hem italiensk/grekisk mat (lyx här i Thailand). Det var sjukt gott och efter middagen tände vi en massa ljus, läste varsin bok och mumsade på oliver! Kvalité!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0