levande reklam


Igår när jag var på väg hem såg jag den mest bisarra reklamkampanjen jag sett på mycket länge. Jag har ingen aning om vad det var reklam för men det var riktat mot bilister så mycket kunde jag förstå.
Först ställer sig ekipaget framför bilköerna vid rödljuset och sjunger en sång iklädda pappersbilar. De gör också en väl inövad bildans.

Sedan går de över gatan, i god tid innan det blir grönt ;)

och ställer sig på sidan och sjunger samma sång igen innan de går vidare. Jag tror det handlade om miljö men egentligen har jag inte någon aning. Men jag vet att en sådan där bilkjol skulle jag vilja ha på ett party någongång.


Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: Åh tack :D

2009-01-30 @ 09:55:21
URL: http://lisals.blogg.se/
Postat av: Maria

Logon på deras T-shirt såg faktiskt ut som Bredbandsbolagets eller var det Telenor?? Hur som helst, PR människor gör allt för att påverka folk både negativt och positivt.

2009-01-30 @ 10:05:07
URL: http://asiangal.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

Haha vilka roliga! Lite klumpig kjol dock kanske?!



Japp, landar i bangkok den 18de februari. Min kille ska möta mig på flygplatsen. Jag gruvar mig redan SUPER mkt. Lite rädd för att flyga och jag har aldrig gjort det själv förut... nervösast för att mellanlanda i wien, är det svårt!?



Sen ska vi resa runt på massa öar åså i ca 1,5 månad. Det känns som en dröm :) Jag har inte fatta det än!!



KRAM Jenny

2009-01-30 @ 17:52:02
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0