lördag i januari


Lördagen har bjudit på förkylning, shopping, latte och nu slappa vid datorn. Jag har fått någon konstig förkylning med mycket hosta, huvudvärk och nysningar. Nu väntar jag bara att det ska bryta ut på riktigt.. Imorse var jag upp tidigt för att besöka Chatuchak Weekend Market. Det var galet mycket turiset där men kom i skaplig tid så hann köpa det som behövdes. Det blev en jättefin tavla till sovrummet, sushiset med pinnar och wasabiskålar, två pashmina sjalar, några ljuslyktor och en jättefin t-shirt. När jag tröttnat på att trängas åkte jag till Central World, drack en latte på Starbucks, letade träningsbyxor och strosade runt lite..

Nu är jag hemma och ska ha en jättelugn kväll. Jag och min kille ska äta massor av sushi, kolla på film och dricka té, ibland är det skönt att vara planlös!

Kommentarer
Postat av: Maria

ställ gärna frågor i min frågestund :*<3

2009-01-04 @ 01:53:11
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0