mer lön


Godmorgon! Jag sitter i skolan och ska snart ha två lektioner och sedan även prata löneförhöjning. Jag tycker sånt är jättejobbigt och även om jag vet att jag har rätt så är det jobbigt att be om mer pengar.. Nån annan som känner igen sig?!
Efter jobbet ska jag gå till posten med en hel hög av paket som innehåller fina kläder till fina kunder och sedan ska jag hem och försöka göra klart bilder på bikinis så de kan komma upp i shopen. Ska även försöka ta mig till gymmet idag då mina lår faktiskt nu klarar att gå nedför en trappa utan att jag haltar fram.

Just nu håller de på tar graduation foto här utanför på gräsmattan och alla är så fina a la USA med långa blå kappor och fyrkantiga mössor med tofs. Är lite avundsjuk, så himla kul det var att gå ut och kunna göra precis vad man ville.

Nu kommer strax min första elev så måste förberada material. Ha en bra torsdag, och glöm inte torsdagar är bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag känner igen mig i det där med lön. Jag vill också be om löneförhöjning på mitt jobb för jag tycker jag är värd det, men jag kommer aldrig till skott. :/ Vad är det du jobbar med?

2009-01-15 @ 10:12:37
URL: http://petrified.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Malin: lärare här i Bangkok.

2009-01-15 @ 10:53:14
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: bellisima

åh jag minns när vi tog vårt graduation foto där ute på grässet. Känns otroligt länge sedan nu

2009-01-16 @ 03:25:43
URL: http://bellisima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0