sojaaaa


Det här är nog den godaste sojan som finns! Jag har just nu ett break från thaimat och istället blir det mycket ris, broccoli, kidneybönor, ägg, tomater och på det mycket soja :)

Dagens börjar gå mot sitt slut här och jag är jättetrött. Har jobbat mycket i skolan och med att svara på mail och beställningar och även varit på gymmet i 2 timmar. Förrut var jag en sådan person som bara gick på pass och hade lite svårt för gymbiten men nu älskar jag det. Nuförtiden varvar jag oftast både pass och gym för att inte tröttna och idag blev det alltså hårt gympass, ben och armar och imorgon blir det nog body combat / bodypump pass. Jobbar för att hinna med 4 gymbesök  veckan just nu.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: Tack, är väldigt inne på flätor nu:p

2009-01-20 @ 21:11:07
URL: http://fannypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0