vill sova


Vilken dag säger jag bara! Jag är helt slut, klockan är 21:15 och jag vill bara sova. Dagens började med att posta en himla massa paket, sedan till skolan och ha lektion, iväg till marknad och leta efter lite grejer (hittade inget jag ville ha..), sen till nästa ställe för att köpa in bikinis till webshopen och sedan taxi hem. Direkt när jag kom hem var det bara att börja jobba med bilder och sedan in till MBK där jag skulle möta min kille för middag, köpa en present och fixa Greys säsong 4. Nu är jag hemma igen med huvudvärk, halv nackspärr och blodsprängda ögon...spännande eller hur?!

Jag är ju som ni vet hooked på Greys just nu men är så sjukt trött på tramset mellan McDreamy och Meredith; ska det vara så svårt att bestämma sig bara och sluta analysera allt?! Nu älskar jag Issy och Dr Yang istället, en person med känslorna utanpå kroppen och en som har alla känslor så långt inlåsta som det bara går.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Tusen tack för dina bra svar gummsan! Förstår att du är helt slut..lät intensivt det där!

Jag ska fundera på visum hur vi ska göra och Bangkok vill jag verkligen till,hoppas det är möjligt att åka dit en weekend iaf när vi är nere i Phuket,vore himla kul att ha upplevt det! Kram

2009-01-13 @ 23:47:53
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0