chokladfondue


Idag åker några av mina finaste vänner hem för gott.. De har bott här i 6 månader och ska nu hem och jobba vidare från Sverige. Supertrist tycker jag då vi bott grannar här i Bangkok och umgåtts de flesta helger. Men antar att sånt är livet när man bor utomlands, de flesta bor bara här för en begränsad tid. Iallafall så sa jag och bästa T hej då över en chokladfondue på Swensen i Emporium. Snickersglass, banan, melon, kex och brownie doppades i choklad och sköljdes ned med latte - wondeful!

Annars har jag mest jobbat med webshopen idag och strax ska jag o min kille på bio för det är hans sista kväll i Bangkok också innan han flyger till Sverige väldigt tidigt imorgon bitti. 3,5 veckor ska han vara där och I will miss him. Men snart är det Japan för min del och ni följer väl med mig dit genom min blogg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,



Hur kommer det sig att du inte också åker hem till Sverige i sommar?



/C

2009-07-16 @ 16:37:48
Postat av: Wilda

Shit, enbart Swensens är god (haha) anledning nog gör mig att flytta till BKK!



Go "Celebrity Brownie" med vaniljglasskula!

2009-07-16 @ 22:02:53
URL: http://thisiswilda.com
Postat av: queenpeach

C: för dyrt och jag ska åka till Japan istället.

wilda: eller hur, love swensens.

2009-07-17 @ 01:12:59
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0