fin dag tror jag


Godmorgon!
Lördagen börjar bra här i Bangkok. Jag har just ätit frukost som idag blev en flaska chokladmjölk och en banan. Ville helst komplettera med en latte och pomello men det får jag ju inte dricka för herr doktor. Sitter nu i min favoritfotölj med fötterna på tillhörande fotpuff. Jag har aldrig ägt en fotpuff förrut men nu tror jag aldrig jag kommer kunna leva utan en! Ac´n snurrar ovanför mitt huvud, vindspelet som jag köpte för en tid sen plonkar te på balkongen, det är lätta slöjmoln över staden och livet känns bra.

Jag och min kille ska strax åka till Chatuchak för att handla lite grejer som han ska få ta med sig til Sverige när han ska dit på semester om någon vecka. Planen för kvällen är att träffa en utan mina bästa kompisars brorsa som är här i Bangkok på genomresa. Jag ska nog ta med honom på thairestaurang och sedan drinkar på en skybar.
Nu måste jag föna håret innan det självtorkar och hela dagen blir förstörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0