hemma i Thailand

Jag är tillbaka i Bangkok, jag är trött och jag är tagen över hur grymt Hong Kong är som land. Ska du flytta till Asien, välj Hong Kong :)
Jag kom tillbaka till Bangkok vid 01 igår natt (efter 3 timmar försening - thank you Air Asia) och var så uppe i varv att jag inte somnade förrän vid 02. Idag har jag fixat med webshopen, hängt på posten, varit på gymmet, packat upp, fixat lite här hemma och kom just hem från en smaskig middag. Det blev burritos på soi 11 - yummi!

Det är lite skönt att vara hemma igen men samtidigt skulle jag vilja vara kvar i Hong Kong. Det fanns så mycket att se och uppleva där och klimatet var mycket behagligare än här. Men jag har massor att göra här nu så det är inte illa att vara här heller. I helgen blir det avskedsmiddag med kompisar, nästa vecka åker min kille till Sverige, om två veckor gör jag mitt livs resa till Japan och det händer så mycket i mitt liv just nu - det är ju så här det ska vara!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad kul att du gillade det - jag är själv totalt förälskad!!! :) Du får höra av dig nästa gång så kan vi ta någon drink i Central!

2009-07-10 @ 10:12:00
URL: http://moateresia.blogspot.com
Postat av: queenpeach

moa: absolut, och kommer du till Bangkok vet du vem di ska ringa :)

2009-07-10 @ 12:58:38
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Momo

Nej, väljer helt klart att bo i Bangkok! :) Men skulle gärna vilja åka till Hong Kong, ser ut som om att du haft jättekul! :D

2009-07-10 @ 23:03:13
URL: http://chocolatedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0